Lijnen van hoofdveld liggen er weer goed bij door nieuwe vrijwilliger: Rob Thoen
dinsdag 21 augustus 2018

Vorige week was er op onze website een oproep te lezen voor een vrijwilliger die de lijnen van het hoofdveld zou willen krijten. We zijn blij dat we kunnen melden dat niemand minder dan Rob Thoen vanaf nu de lijnen van het hoofdveld zal verzorgen.

Afgelopen vrijdag heeft Rob samen met Jan Bouwman samen de lijnen uitgezet en het resultaat mag er zijn! De lijnen liggen er strak bij, nu hopen we uiteraard maar dat Mister Kerstrad de lijnen ook na afloop van het Kerstrad nog recht neer weet te leggen...

Vanavond zal het hoofdveld voor het eerst gebruikt worden door het eerste elftal tijdens de wedstrijd tegen Verburch. De wedstrijd voor het Club van Honsel toernooi zal om 19:30 uur afgetrapt worden.

jem-id