Dinsdagavond en zaterdag: Club van Honsel toernooi op Sportpark de Strijphorst
maandag 20 augustus 2018

Op dinsdagavond 21 augustus en zaterdag 25 augustus vindt op Sportpark de Strijphorst het jaarlijkse Club van Honsel toernooi plaats. Het toernooi wordt mogelijk gemaakt door de gelijknamige businessclub van S.V. Honselersdijk.

Net als bij de voorgaande edities strijden 4 Westlandse clubs om de winst van het toernooi. Tijdens deze editie zullen de eerste en tweede elftallen van MVV'27, Verburch, VV Naaldwijk en S.V. Honselersdijk het tegen elkaar opnemen.

Dinsdagavond staat de eerste ronde van het toernooi op het programma. Om 19:30 uur zal er afgetrapt worden tussen S.V. Honselersdijk en Verburch op veld 1 (1e elftal) en veld 3 (2e elftal). Tegelijkertijd zullen de wedstrijden tussen de eerste elftallen (veld 2) en tweede elftallen (veld 4) van VV Naaldwijk en MVV'27 aftrappen voor het DCVH toernooi.

Het volledige programma voor de dinsdagavond en de zaterdag is in de bijlage van dit nieuwsbericht te bekijken.

Als club zijnde zijn we trots dat ook dit jaar De Club Van Honsel het toernooi wil organiseren. We wensen alle deelnemende teams succes!

Sosef & v/d Knaap