Seizoensafsluiting van De Club van Honsel met afscheid van voorzitter Alex Prins
zondag 24 juni 2018

Afgelopen zaterdag werd het seizoen met alle leden van De Club van Honsel afgesloten door een gezamenlijk buffet op de club na afloop van het Coppa Il Terzo Tempo toernooi. Bij de seizoensafsluiting werd ook afscheid genomen van voorzitter Alex Prins, die eerder dit seizoen al aan heeft gegeven dat hij het stokje overdraagt aan Jos Scheffers.

De dag van de seizoensafsluiting begon voor veel leden van De Club van Honsel met de deelname aan het seniorentoernooi Coppa Il Terzo Tempo. In de poulefase eindigde het elftal van de sponsoren op gelijke hoogte met het 7e elftal van S.V. Honselersdijk. Een zenuwslopende penaltyserie, die winnend werd afgesloten, zorgde ervoor dat de halve finale werd bereikt. In de halve finale moest vervolgens helaas het hoofd gebogen worden in opnieuw een penaltyserie tegen uiteindelijke winnaar van het toernooi S.V. Honselersdijk 3.

Na afloop van het toernooi werd er met z'n allen gegeten op de club met een goed verzorgd buffet. Bij de afsluiting van het seizoen werd er afscheid genomen van twee personen. Voorzitter Alex Prins en secretaris Henk van Renesse namen afscheid van De Club van Honsel. Henk van Renesse heeft een andere functie binnen S.V. Honselersdijk gekregen als teammanager van het eerste elftal, terwijl voorzitter van De Club van Honsel Alex Prins het stokje na bijna 7 jaar overdraagt aan Jos Scheffers. Alex en Henk werden door de voorzitter van S.V. Honselersdijk, Erik Sosef, in het zonnetje gezet en bedankt voor de inzet voor de businessclub. Vervolgens was het de beurt aan Alex Prins om, op de tafels, een afscheidsspeech te houden.

De leden van De Club van Honsel voegden zich na afloop van de seizoensafsluiting nog bij de grote menigte op het buitenterras. Onder het genot van een drankje werd de dag feestelijk afgesloten, zo genoot Harry ter Laak onder meer van het optreden van zanger John Damen.

De Club van Honsel wil graag alle leden bedanken voor het mooie seizoen. Uiteraard hopen we volgend jaar gezamenlijk weer een mooi seizoen te beleven met meerdere interessante bedrijfsbezoeken en overige bijeenkomsten.

Zoomin'