Tom Lobert heeft afscheid genomen van selectievoetbal bij S.V. Honselersdijk
vrijdag 22 juni 2018

Donderdagavond stond de afscheidswedstrijd van Tom Lobert op het programma. In een georganiseerde wedstrijd tussen de huidige selectie en de vrienden van Tom Lobert zwaaide de 33-jarige verdediger af als selectiespeler.

Uiteraard verscheen Tom Lobert als aanvoerder van zijn eigen elftal vol vrienden en oud-teamgenoten aan de aftrap. In een wedstrijd van twee maal 20 minuten mocht Tom nog één keer laten zien waarom hij 15 jaar lang een belangrijke pion is geweest in de selectie van S.V. Honselersdijk. Uiteindelijk eindigde de wedstrijd in een 1-1 gelijkspel en werd Tom Lobert enkele minuten voor het einde onder luid applaus gewisseld.

Zoals velen al weten, speelde Tom maar liefst 370 wedstrijden in het eerste elftal van de oranjehemden. Een prestatie van formaat, waarvoor Tom donderdagavond meerdere malen werd bedankt. Allereerst op het veld met een bos bloemen door teammanager Henk van Rennese, waarna in de kantine na afloop nog een dankwoord werd uitgesproken door voorzitter Erik Sosef en aanvoerder Marcel Bruggeling. Namens de selectie ontving Lobert een mooie herinnering aan 15 jaar selectievoetbal in de vorm van een spiegel met speciale inscriptie.

Volgend jaar zal Tom Lobert aan de zijde van zijn tweelingbroer Niels zijn voetbalkunsten in het derde elftal vertonen. We willen Tom nogmaals bedanken voor zijn jarenlange inzet voor de selectie en wensen hem uiteraard nog veel succes en plezier toe in het derde elftal!

Zoomin'