Bericht van voorzitter Erik Sosef: bedankt voor de ge-wel-dige zaterdag!
zondag 17 juni 2018

Wat een ge-wel-dige zaterdag hebben wij als S.V. Honselersdijk achter de rug. Het was een Super Saturday om nooit te vergeten. Op “De Strijphorst” is clubgeschiedenis geschreven door ons eerste elftal. De spelers gaven een ware voetbalshow waarbij Sparta AV slechts figurant mocht zijn. Door de 6-1(!!!) Overwinning speelt S.V.Honselersdijk voor het eerst in haar geschiedenis in de eerste klasse.

Alle complimenten voor de club Sparta die zich als een sportief verliezer ons op een mooie manier bedankte voor de gastvrijheid. De voorzitter sprak mooie woorden en wij wensen Sparta AV heel veel succes.

Na zo'n fantastische dag wil ik heel graag diverse mensen bedanken. Als eerste wil ik de gehele selectie, technische staf en de begeleiding bedanken voor de mooie momenten die jullie ons hebben gegeven. Vervolgens wil ik Ab en ons bestuur bedanken voor hun enorme inzet en vele werk wat zij dagelijks verrichten. Uiteindelijk begint bijna alles in de bestuurskamer.....
Alle vrijwilligers wil ik uit de grond van mijn hart bedanken voor hun inzet. Het veld zag er top uit, de accommodatie zag er goed verzorgd uit. De barmedewerkers, de mensen in de keuken, de mensen bij de entree, de mensen die het vuurwerk verzorgd hebben. Iedereen die deze dag tot een succes hebben weten maken verdienen een dikke pluim!

Uiteraard wil ik alle sponsoren bedanken voor hun vertrouwen en steun aan onze club. In het bijzonder wil ik onze sponsor Prins Group bedanken. Eigenaar Geert en Monique van Veen wil ik bedanken voor hun prachtige geste gisteren op het veld. Zij hebben geregeld dat Gerard Joling ons feest opluisterde tot een topfeest. Iedereen die S.V.Honselersdijk een warm hart toedraagt kon van dit feest meegenieten! BEDANKT BEDANKT BEDANKT.

Een trotse voorzitter

Zoomin'