Wat een ongekend feest op Sportpark de Strijphorst: S.V. Honselerdijk gepromoveerd
zondag 17 juni 2018

Wat een dag hebben we gisteren beleefd op Sportpark de Strijphorst. In de finale van de nacompetitie werd er met 6-1 gewonnen van Sparta (AV). De sfeer was vanaf de eerste minuut indrukwekkend door de sfeeracties van de Honselse supporters.

Na afloop van de wedstrijd barstte er een feest los wat zijn weerga niet kende: de grote verrassing van hoofdsponsor Prins Group was een optreden van Gerard Joling, die een half uur lang heel Honselersdijk op z'n kop zette. Het eerste elftal werd aansluitend nog gehuldigd door voorzitter Erik Sosef, waarna er flink door werd gegaan met feesten tot in de late uurtjes...

Een uitgebreid verslag van de wedstrijd en de gehele dag volgt uiteraard nog, voor nu is het vooral nagenieten met z'n allen. Er is gisteren namelijk clubgeschiedenis geschreven, voor het eerst in de historie komt S.V. Honselersdijk volgend jaar uit in de eerste klasse.

We genieten nog lekker na, iedereen bedankt voor deze fantastische dag!!

Prins Group