Finale nacompetitie live te volgen voor thuisblijvers via Facebook
vrijdag 15 juni 2018

De finale van de nacompetitie voor promotie naar de eerste klasse tussen S.V. Honselersdijk en Sparta (AV) zal morgen op ons Facebook account te volgen zijn via een livestream. Gezien het feit dat het eerste elftal clubhistorie kan schrijven, willen we uiteraard niet dat mensen die verhinderd zijn deze belangrijke wedstrijd moeten missen.

We gaan er vanuit dat we net voor de aanvang van de wedstrijd, rond 14:30 uur, live zullen gaan op Facebook. Aangezien dit de eerste keer is dat S.V. Honselersdijk de wedstrijd live uit zal zenden, hopen we dat de techniek ons niet in de steek zal laten en hopen we ook dat iedereen die niet op Sportpark de Strijphorst aanwezig kan zijn toch mee kan kijken!

Zit jij morgen op een andere plek dan Sportpark de Strijphorst in je oranje tenue klaar voor de grote wedstrijd? Laat dit ons dan weten door een foto achter te laten op onze Facebook pagina of een foto te sturen naar pr@svhonselersdijk.nl, zodat iedereen weet dat S.V. Honselersdijk op alle plekken wordt gesteund!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek