Sportpark ligt er voor morgen perfect bij, dankzij alle vrijwilligers
vrijdag 15 juni 2018

Natuurlijk en terecht staat morgen ons 1e elftal in de belangstelling en gaan we voor promotie naar de 1e klasse. Wie twijfelt daar eigenlijk nog aan? Maar vandaag wil ik onze onderhoudsploeg complimenteren met de geweldige inzet die ze wekelijks leveren voor onze mooie club. Op vrijdag ervoor zorgen dat alles er voor zaterdag weer piekfijn uitziet en dan op maandagmorgen weer met een lachend gezicht het sportpark betreden en weer naar de volgende zaterdag toe werken. Reden voor ondergetekende om vandaag de mannen te trakteren op gebak voor het vele extra werk wat ze de afgelopen weken hebben verzet.

Namens Jan van Marrewijk, Kees van Koppen, Carlos, Nico Bruggeling, Leo Prins, Geert Duindam, Ed Westdijk, Jan Bouwman en Dick Koelewijn (vakantie) wensen wij de technische staf en de selectie heel veel succes morgen.

Ab van Dijk

jem-id