Verrassing morgen om 18:00 verzorgd door Prins Group
vrijdag 15 juni 2018

Eerder deze week hebben we al aangekondigd dat er zaterdag na de finale van de nacompetitie om 18:00 een verrassing te wachten staat. De geruchtenstroom is de afgelopen dagen flink op gang gekomen, de verwachtingen van de mensen zijn zeer uitlopend te noemen.

De verrassing die ons morgen te wachten staat wordt mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor: Prins Group. Geert van Veen, eigenaar van Prins Group, zorgde 2 jaar terug bij de promotiewedstrijd tegen KMD voor een mooie geste door de kosten van de drank op zich te nemen tussen afgesproken tijdstippen.
Zoals iedereen weet, draagt Geert de club een warm hart toe, zo ook door morgen om 18:00 een verrassing te verzorgen namens Prins Group. Het is een andere verrassing dan 2 jaar geleden, maar wat het precies is houden Geert en ik (Ab van Dijk) tot morgen 18:00 uur geheim.

We willen er wel 1 ding over kwijt: dit wil je niet missen dus zorg dat je morgen tijdens en na de wedstrijd op ons mooie sportpark te vinden bent....

jem-id