Vrijwilligersfeest 15 juni: meld je komst aan!
maandag 11 juni 2018

Komende vrijdag vindt op S.V. Honselersdijk het jaarlijkse vrijwilligersfeest plaats. Met dit feest wil de club alle vrijwilligers bedanken voor de inzet. Zonder de kracht van onze vrijwilligers is het onmogelijk om de club daar te brengen waar het nu staat.

Alle vrijwilligers hebben deze week een persoonlijke uitnodiging ontvangen via de post. Vergeet niet om jezelf aan te melden voor het feest indien je komt, zodat qua voorzieningen alles tot in de puntjes geregeld kan worden voor vrijdag. Aanmelden kan met een mail naar beheer@svhonselersdijk.nl.

Heb je geen uitnodiging ontvangen maar ben je wel vrijwilliger bij de club? Meld je dan bij Ab van Dijk (beheer@svhonselersdijk.nl) om je alsnog aan te melden!

jem-id