S.V. Honselersdijk genomineerd voor Elftal van het Jaar bij Westlands Voetbalgala
woensdag 13 juni 2018

Ons eerste elftal is door de organisatie van het Westlands Voetbalgala genomineerd in de categorie Elftal van het Jaar van het seizoen 2017/2018. Door de uitstekende prestaties dit seizoen in de tweede klasse en de mogelijke promotie komende zaterdag naar de eerste klasse heeft de organisatie het eerste elftal gekozen als één van de drie genomineerde elftallen.

Gisteren mocht aanvoerder Marcel Bruggeling de nominatie in ontvangst nemen tijdens een bijeenkomst in Hotel Restaurant Unicum Elzenhagen. Deze locatie zal ook op maandagavond 25 juni het decor zijn voor de uitreiking van de prijzen voor het Westlands Voetbalgala. In dezelfde categorie is SC Monster (kampioen 3e klasse) ook genomineerd, de derde genomineerde moet nog bepaald worden.

Naast de nominatie van het eerste elftal mogen we ook met trots melden dat middenvelder Leon de Brabander genomineerd is in de categorie van Speler van het Jaar. De ervaren middenvelder, dit seizoen speelde hij zijn 300ste wedstrijd in het eerste elftal, maakt ook op 25 juni kans om individueel in de prijzen te vallen tijdens het Westlands Voetbalgala. In de categorie Speler van het Jaar neemt Leon het op tegen Ardi Luijendijk (LYRA) en Joery Verbeek (VELO ZA).

De club is ontzettend trots op de twee nominaties, we willen uiteraard het eerste elftal en Leon de Brabander van harte feliciteren met de nominaties voor dit mooie voetbalgala. We wachten in spanning de uitslag tijdens het Westlands Voetbalgala op 25 juni af...

Condubouw