Tweede plaats in bekerfinale voor JO13-2 en JO17-2
maandag 4 juni 2018

Afgelopen zaterdag stond voor de JO13-2 en de JO17-2 in het teken van de bekerfinale. Op het terrein van RCL werd door beide teams een bekerfinale afgewerkt. Helaas wisten de jeugdspelers de beker niet mee naar huis te nemen, maar toch mogen zij zeer trots zijn op de mooie behaalde tweede plaats!

De JO13-2 ging in de finalewedstrijd tegen sv Warmunda JO13-1 met 4-0 onderuit, terwijl de talenten van JO17-2 helaas het onderspit moesten delven tegen de JO17-3 van Alphense Boys (0-3).

Als club zijnde zijn we trots op de jeugdspelers die een hele mooie 2e plaats hebben behaald in het bekertoernooi. Het was een mooie, sfeervolle finaledag voor de Honselse teams in Leiderdorp. De foto's geven een mooie sfeerimpressie van de finaledag.

jem-id