Bloemetje voor Dirk Noordam (81)
dinsdag 5 juni 2018

Zoals vele clubleden inmiddels weten, is Dirk Noordam momenteel thuis nog herstellende van een zware operatie. Om Dirk een hart onder de riem te steken in het herstelproces heeft Ab van Dijk namens S.V. Honselersdijk een bloemetje overhandigd aan onze trouwe vrijwilliger.

Dirk is langzamerhand aan het opkrabbelen en hoopt in augustus of september weer op de club aanwezig te kunnen zijn om zijn vrijwilligerstaken uit te voeren, maar ook om met iedereen gezellig ouderwets een praatje te maken. Het gemis van het directe contact met de club is groot voor Dirk, maar gelukkig kan hij alles van de club volgen op de website die hij elke dag meerdere malen naloopt op zijn iPad.

Succes met het herstel Dirk en we zien je graag weer zo spoedig mogelijk, uiteraard in goede gezondheid, terug op onze vereniging!

Van der Meer verzekeringen