Nieuwe JAKO kledinglijn vanaf 14 juni beschikbaar
zondag 3 juni 2018

Zoals jullie vorige week hebben kunnen lezen op onze website, hebben we het contract met onze hoofdsponsor Prins Group voor de komende vijf jaar verlengd. Uiteraard zijn we daar als club, maar ook als kledingcommissie bijzonder verheugd mee. Afgelopen week heeft het bestuur op voordracht van de kledingcommissie ook het besluit genomen om het contract met onze kledingsponsor Blue Sport Workwear en JAKO open te breken en het contract met vier jaar te verlengen.

Dit betekent o.a. dat de nieuwe lijn van JAKO, de Competition 2.0, als opvolger van de huidige lijn vanaf half juni beschikbaar is voor alle leden van S.V. Honselersdijk. Naast de nieuwe JAKO-lijn komt er ook een nieuw SVH-wedstrijdshirt en dat wordt gepresenteerd op zaterdag 1 september, wanneer de vernieuwde accommodatie wordt geopend en de trekking van de grote loterij plaatsvindt. Dus nog meer reden om deze datum in jullie agenda te schrijven en heb je nog geen loten, lees hier waar je ze kunt kopen!

De losse verkoop die de afgelopen twee jaar prima werd verzorgd door Sport 2000 uit Naaldwijk gaan we per 14 juni via de vernieuwde webshop van https://www.svhonselersdijk.nl verkopen. Wel zijn jullie uiteraard welkom bij Sport 2000 voor voetbalschoenen en andere sportartikelen, exclusief de JAKO-lijn met het logo van S.V. Honselersdijk. Deze artikelen zullen alleen nog te koop zijn via de website www.svhonselersdijk.nl. Op 14 juni wordt de nieuwe webshop gelanceerd op de homepage van de website van Honselersdijk en kunnen jullie o.a. rechtstreeks de JAKO-lijn bestellen. De bestellingen worden wekelijks door Blue Sport Workwear afgeleverd bij Rijwielhandelaar Vincent Vis, Dijkstraat 26 in Honselersdijk. Hier kunnen de bestellingen afgehaald worden tijdens de openingstijden van de rijwielhandelaar.

De kledingcommissie hoopt met deze nieuwe opzet een nog betere service te verlenen voor een aantrekkelijke prijs en ook nog eens dicht bij huis de bestellingen te kunnen leveren.

Zoomin'