Informatie lotenverkoop van loterij voor renovatie kleedkamers
donderdag 5 juli 2018

De verkoop van de loterij is twee maanden geleden van start gegaan, wat betekent dat iedereen nu de mogelijkheid heeft om loten te kopen. Om kans te maken op één van de mooie prijzen kunnen loten van €20 per stuk gekocht worden. Zoals wellicht bekend is vindt de trekking van de loterij plaats op 1 september 2018, de dag waarop ook de gerenoveerde kleedkamers in gebruik zullen worden genomen. De loten zijn te koop op onderstaande manieren.

- Bestellen via beheer@svhonselersdijk.nl
Stuur een e-mail met je naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer en het gewenste aantal loten naar beheer@svhonselersdijk.nl. Geef hierbij ook aan voor welke betaalwijze je kiest: factuur of betaling per bank.

- De sponsor- of loterijcommissie
Zowel de sponsor- als de loterijcommissie verkoopt loten, neem hiervoor contact op met de leden van deze commissies.

- Verkopers van seniorenelftallen
Vanuit verschillende seniorenelftallen zullen spelers loten verkopen.

Houdt de website en social media van S.V. Honselersdijk in de gaten voor meer informatie over de lotenverkoop. Zie ook de bijgevoegde flyer voor een overzicht van de loterij-informatie.

Uiteraard zijn er naast de hoofdprijs ook nog andere spectaculaire prijzen te winnen. Onderstaand staat het gehele overzicht van de prijzen die met de loterij gewonnen kunnen worden:
1. Suzuki Swift
2. Elektrische fiets