Week van de Jeugd wederom geslaagd
donderdag 17 mei 2018

Deze week vond bij S.V. Honselersdijk de Week van de Jeugd plaats. Tijdens dit jaarlijks terugkerende evenement geven de spelers van de senioren selectie een speciaal verzorgde training aan de jeugdelftallen van JO8 tot en met JO15.

De jeugdspelers hebben tijdens de training diverse oefeningen uitgevoerd waarin voetbal, techniek, maar vooral ook plezier voorop stond. De selectiespelers hebben met de trainingen ook laten zien wat voor oefeningen zij normaal gesproken op trainingen uitvoeren en wat belangrijke verbeterpunten voor de jeugd zijn, zodat zij uiteindelijk zelf ook de selectie kunnen bereiken.

De selectiespelers zijn blij dat ze middels het geven van de trainingen wat terug kunnen doen voor de club en de jeugdleden. Het was leuk om te zien hoe de jeugdspelers de trainingen uitvoerden en hoe zij reageerden op de aanwezigheid van de selectiespelers. Als club zijnde hopen we ook volgend jaar dit mooie jaarlijkse evenement terug te zien!

jem-id