S.V. Honselersdijk winnaar van Digital Voetbal FIFA18 kampioenschap
woensdag 16 mei 2018

Het allereerste Haagse Digital Voetbal FIFA toernooi beleefde een daverend succes. E-teams van voetbalclubs uit de regio streden afgelopen vrijdagavond 11 mei om de eer van hun club. De sportieve, fanatieke en gezellige sfeer maakten van de HVV RAS kantine een echt digital speelveld. Een speelveld waar het E-team van SV Honselersdijk als winnaar vanaf stapte.

Namens onze club traden Mark Post, Dahley le Duc, Jordi van der Meij en Alex Voskuil aan in de competitie die bestond uit 1-tegen-1 en 2-tegen-2 wedstrijden. De getalenteerde jongens van SV Honselersdijk toonden al heel de avond aan dat zij het beste FIFA-team vormden. Meer dan terecht stapten zij als winnaar van het digitale speelveld en gingen naar huis met de felbegeerde wisselbeker en gamecheque. De wisselbeker staat inmiddels te schitteren in de commissiekamer van S.V. Honselersdijk.

Haagse sportiviteit en verbinding
Alle credits gaan overigens naar alle deelnemende teams. Allereerst natuurlijk voor de getoonde inzet en het duidelijk aanwezige fanatisme. Maar ook de sportieve speelstijl verdient een compliment. Dit Digital Voetbal FIFA toernooi draait immers om verbinding tussen voetbalclubs uit Den Haag en omgeving. Dat gegeven bleek bij elke digitale sportman ook hoog in het vaandel te staan.

Foto: Haagsmateurvoetbal

Zoomin'