Tom van Veen en Angelo Zwirs geselecteerd voor Westlands Elftal
dinsdag 15 mei 2018

Het Westlands Elftal speelt jaarlijks een oefenwedstrijd tegen een toonaangevende club met de beste spelers uit de regio. Op 7 juli aanstaande treedt het Westlands Elftal aan tegen Excelsior Rotterdam. Voor deze wedstrijd zijn S.V. Honselersdijk-spelers Tom van Veen en Angelo Zwirs geselecteerd.

Uiteraard is de club trots op de selectie van beide aanvallers, we feliciteren hen van harte met de selectie en hopen dat ze op 7 juli een steentje bij kunnen dragen aan een mooi resultaat van de Westlandse formatie tegen de Eredivisionist.

De volledige selectie voor de oefenwedstrijd is als volgt:
Donny Slot (Den Hoorn), Frank Broos, Patrick Triep, Roy Vermolen, Ruben de Groot, Sander Koeleman, Yuri Westhoff (allen FC 's-Gravenzande), Angelo Zwirs, Tom van Veen (beiden Honselersdijk), Adam Poortman, Michael van den Bos (beiden HVC'10), Jesse de Waard (KMD), Ardi Luijendijk (Lyra), Lars van den Berg (Maasdijk), Jordi van Maanen, Laurens Kooren (SC Monster), Joery Verbeek (VELO) ,Melvin van der Zeijden (Verburch), Danny Bijl, Edgar Leerdam, Jasper van Dijk en Marko van der Knaap (allen Westlandia).

Condubouw