Nek-aan-nek race bij verkiezing voor Vereniging van het Jaar
maandag 14 mei 2018

Zojuist is de laatste tussenstand bekend gemaakt van de verkiezing voor Vereniging van het Jaar, waarbij S.V. Honselersdijk met een nipte voorsprong terug te vinden is op de eerste plaats in de Gemeente Westland. Wat het aantal stemmen betreft is S.V. Honselersdijk niet de nummer 1 van het Westland, echter telt het gemiddelde cijfer ook mee voor de rangschikking. Aangezien de waardering van de stemmers voor onze club zeer hoog is, tilt dit cijfer ons momenteel naar een 1e plek in de laatste tussenstand.

Om de uitslag niet alleen van het gemiddelde cijfer af te laten hangen, willen we iedereen vragen om nog snel voor 20 mei te stemmen indien je dit nog niet hebt gedaan. De stembussen sluiten op 20 mei, waarna de winnaars bekend worden gemaakt. Stemmen kan via onderstaande link, deel de link ook zoveel mogelijk met vrienden, kennissen en familie!

Stem nu op S.V. Honselersdijk

Uiteraard maken we de uiteindelijke uitslag van de verkiezing bekend zodra alle stemmen zijn geteld! Houdt hiervoor de website en onze social media kanalen in de gaten!

Condubouw