Woensdag 23 en donderdag 24 mei: Vrienden- en vriendinnendag voor de jeugd
vrijdag 4 mei 2018

Omdat we nog meer kinderen op onze vereniging willen, is er op woensdag 23 mei (6 tot 10 jaar) en donderdag 24 mei (11 en 12 jaar) een speciale vrienden- en vriendinnendag. Alle kinderen in de leeftijd van 4 t/m 12 jaar die lid zijn van S.V. Honselersdijk wordt gevraagd vriendjes en/of vriendinnetjes mee te nemen naar de training. De introducees mogen namelijk een keer gratis en vrijblijvend meetrainen. Voorwaarde is dat zij (nog) niet op voetbal zitten.

We hopen hiermee kinderen enthousiast te maken voor volkssport nummer 1 en in het bijzonder voor onze voetbalvereniging. Voetballen is leuk, gezond en een teamsport is goed voor de ontwikkeling van kinderen. En misschien ontdekken we wel een Honselersdijkse Robin van Persie of Lieke Martens.

Na de meivakantie volgt er meer informatie.

Van der Meer verzekeringen