Volgen er opnieuw 3 punten voor S.V. Honselersdijk?
donderdag 19 april 2018

Afgelopen zaterdag werd er door het vlaggenschip van S.V. Honselersdijk opnieuw een overwinning behaald. Dit betekent dat de ploeg van trainer Piet Boon inmiddels bezig is aan een ongeslagen reeks van maar liefst 6 wedstrijden. Weet de Honselse formatie ook deze week een overwinning te behalen bij RCL?

Door een schitterend afstandsschot van Youri Riepe werd in de thuiswedstrijd tegen SVC'08 de score geopend (1-0). Na een gelijkmaker van de SVC'08 spits wist Tom van Veen nog voor rust de eindstand op het bord te schieten: 2-1. Door de driepunter op Sportpark de Strijphorst heeft de Honselse formatie zich, met nog 4 wedstrijden voor de boeg, veilig gespeeld. Ook hebben de oranjehemden nog uitzicht op de derde periode, waarin ze samen met UVS aan kop gaan.

Om aanspraak te mogen maken op de derde periodetitel dient er deze week gewonnen te worden in de uitwedstrijd bij RCL. Vorig jaar wisten de oranjehemden knap met 0-2 te winnen van de toenmalig nummer 2 van de ranglijst. Dit seizoen zijn de rollen omgedraaid, RCL is namelijk terug te vinden op de 9e plaats van de ranglijst. De Leiderdorpse formatie heeft nog enkele punten nodig om zichzelf definitief veilig te spelen, waardoor Honselersdijk gewaarschuwd is voor een tegenstander die op scherp staat.

We hopen zaterdag de trouwe Honselersdijk-supporters ook bij RCL langs de lijn terug te zien, de weersvoorspellingen zijn ons in ieder geval goed gezind. Tot zaterdag!

Adres RCL
Bloemerd 2