Henk Oosterwijk (50) overleden
woensdag 18 april 2018

Ons heeft gisteren het meest vreselijke bericht bereikt dat Henk Oosterwijk bij een noodlottig ongeval is overleden. Henk is jarenlang leider geweest en stond vrolijk achter de bar als kantine vrijwilliger. Een bijzondere man die wist wat het was om iets voor de vereniging te doen.

De gehele familie is sterk verbonden met S.V.Honselersdijk. Zijn zoon Dimitri voetbalt in ons 10e elftal, zijn dochter Jasmijn heeft jarenlang gevoetbald in ons damesteam en zijn vrouw Annet was jarenlang kantinevrijwilligster.

Directie en bestuur van S.V. Honselersdijk zien het verlies van Henk als een groot gemis langs de voetbalvelden. Wij zullen Henk herinneren als een aimabel vrolijk mens die veel voor de vereniging heeft gedaan.

Wij wensen Annet, Dimitri en Jasmijn heel veel sterkte bij het verlies van deze mooie man.

Op de foto is Henk te zien tijdens de tapcursus van Heineken op 2 maart 2010.

Condubouw