Leon de Brabander gehuldigd voor 300ste wedstrijd in eerste elftal
dinsdag 17 april 2018

Afgelopen zaterdag werd Leon de Brabander voor de thuiswedstrijd tegen SVC'08 gehuldigd voor het spelen van zijn 300ste wedstrijd in het eerste elftal van S.V. Honselersdijk. Na een dankwoord van voorzitter Erik Sosef ontving Leon een mooie bos bloemen uit de handen van teammanager Henk van Renesse.

Leon is al sinds 1996 lid van S.V. Honselersdijk, waar hij alle selectie-elftallen in de jeugd doorliep. Als eerstejaars A-junior debuteerde Leon vervolgens in het eerste elftal, waar hij al vele jaren een dragende kracht van het elftal is. Namens de club willen we Leon nogmaals bedanken voor zijn inzet in het eerste elftal, we hopen Leon nog vele jaren in het eerste elftal te mogen zien schitteren.

Een kleine smet op de feestmiddag was het voortijdig uitvallen van Leon in de wedstrijd tegen SVC'08 (2-1). Door een schouderblessure moest hij zich zelfs in het behandelcentrum melden, waar gelukkig bleek dat de schouder niet beschadigd was.

Zoomin'