Nieuw lid voor Club van Honsel: Slagerij Aad Groenewegen
woensdag 11 april 2018

Vol trots kunnen we melden dat opnieuw een Honsels bedrijf zich heeft aangesloten bij de Club van Honsel. Slagerij Aad Groenewegen heeft zich vorige week ingeschreven als lid van de businessclub van S.V. Honselersdijk.

Slagerij Aad Groenewegen staat voor behoud van vakmanschap en de slagerij is overtuigd dat vakmanschap gelijk staat aan meesterschap. Dit houdt in dat de ambachtelijke traditie van vlees verwerken en bereiden in stand wordt gehouden, met respect voor dier en milieu. Naast een hoogwaardig vers vleesassortiment heeft Slagerij Aad Groenewegen ook een breed assortiment aan vleesspecialiteiten. De vleeswaren en worsten worden in de eigen worstmakerij vervaardigd.

De Club van Honsel is verheugd op de entree van Slagerij Aad Groenewegen. Benieuwd naar de mogelijkheden die het lidmaatschap van de Club van Honsel te bieden heeft? Lees hier meer over de Club van Honsel.

Prins Group