Stem op S.V. Honselersdijk als Vereniging van het Jaar!
dinsdag 10 april 2018

S.V. Honselersdijk doet dit jaar mee aan de verkiezing voor Vereniging van het Jaar. De door Rabobank georganiseerde verkiezingsactie heeft diverse categorieën waarin de deelnemende verenigingen meedoen: Gemeentewinnaars, Provinciewinnaars en Landelijke winnaars.

Iedereen binnen S.V. Honselersdijk weet hoe mooi, sportief ambitieus en gezellig onze vereniging is. Het doel van de verkiezing is om de rest van Nederland ook te laten zien hoe gezellig onze vereniging is. Dit doen we door het bereiken van een ongekend hoog aantal stemmen. Help jij hieraan mee?

Stem dan hier op S.V. Honselersdijk en laat iedereen in je omgeving zien dat S.V. Honselersdijk de Vereniging van het Jaar is! Vergeet natuurlijk niet om je vrienden, familie en teamgenoten te vragen om ook een stem uit te brengen op S.V. Honselersdijk. Samen staan we sterk en laten we heel Nederland zien wat voor bijzonder mooie vereniging S.V. Honselersdijk is!

Prins Group