Einduitslag Jumbo Spaaractie: 5.441 punten voor S.V. Honselersdijk
donderdag 5 april 2018

Afgelopen maanden was het mogelijk om bij de Jumbo supermarkt in Poeldijk punten te sparen voor S.V. Honselersdijk. Per besteding van €10 ontvingen klanten een spaarpunt die toegekend kon worden aan een (sport)vereniging uit de omgeving. S.V. Honselersdijk deed met de actie mee om geld in te zamelen voor de renovatie van de kleedkamers.

De club is hartstikke tevreden met de einduitslag van 5.441 punten, wat betekent dat ongeveer 10% van het totaal aantal punten (56.000) naar S.V. Honselersdijk is gegaan. In totaal was er een bedrag van €4.500 te verdelen onder de deelnemende verenigingen. Dit bedrag wordt naar verhouding van het percentage stemmen over de verenigingen verdeeld, wat betekent dat de actie voor S.V. Honselersdijk ongeveer €450 oplevert.

S.V. Honselersdijk wil graag alle mensen bedanken die tijdens de Spaaractie van Jumbo Poeldijk punten voor S.V. Honselersdijk hebben gespaard. Net als de opbrengst van de loterij van 1 september zal deze opbrengst in zijn geheel gaan naar de 3e fase van de renovatie van de kleedkamers.

Sosef & v/d Knaap