Hugo van Velden legt bestuurstaken neer
donderdag 29 maart 2018

Afgelopen weekend heeft Hugo van Velden het bestuur van S.V. Honselersdijk laten weten dat hij zijn functie als Bestuurslid Evenementen voortijdig neer zal leggen. Hugo is al vele jaren actief binnen het bestuur en zat zelfs al in zijn derde termijn. De beslissing is in overleg tot stand gekomen en Hugo heeft aangegeven het huidige seizoen zeker nog af te willen maken.

Het bestuur respecteert zijn besluit. Natuurlijk betreuren wij het dat Hugo, die veel voor de club betekend heeft, niet langer actief zal zijn in het bestuur. Hugo heeft aangegeven dat hij vrijwilligerswerk wil blijven doen en ook zeker betrokken zal blijven bij de G-afdeling. Namens het bestuur willen we Hugo bedanken voor zijn inzet voor de club en wij wensen hem uiteraard het allerbeste toe in de nieuwe taken die hij op zich wil nemen.

Door het stoppen van Hugo van Velden zal er een vacature ontstaan voor de functie Bestuurslid Evenementen. Hier zal binnenkort een bericht over geplaatst worden op de website en de social media kanalen.

Prins Group