S.V. Honselersdijk zaal vanavond thuis tegen Knooppunt
vrijdag 30 maart 2018

Vanavond trapt om 20:30 uur het 1e zaalteam af voor de wedstrijd tegen Knooppunt. Voor s.v. Honselersdijk de voorlaatste thuiswedstrijden dit seizoen. En ook een wedstrijd waar punten gehaald moeten worden om echt afstand te nemen van de gevarenzone. De Amsterdammers staan op de 4e plaats en hebben deze zorgen niet.

De mannen van coach Naim el Yousfi hopen het goede gevoel na de wedstrijd van vorige week vast te houden. In een sensationele wedstrijd werd met 7-5 gewonnen van Urk. In deze wedstrijd zat alles wat zaalvoetbal zo leuk maakt. Te hopen is dat a.s. vrijdag het Honselse publiek weer getrakteerd wordt op zo’n leuke wedstrijd.

In Amsterdam ging de wedstrijd met 8-4 verloren. Zaak dus om wederom te laten zien dat s.v. Honselersdijk thuis een andere ploeg is dan in uitwedstrijden.

Wij nodigen u dan ook uit om zaal 1 aan te komen moedigen. De toegang is gratis en u zult zeker geen spijt hebben van uw bezoek. De ingang van de Sosefhal is nu dit seizoen op vrijdagavond, wanneer het 1e team thuis speelt, gewoon de hoofdingang bij het grote parkeerterrein aan de Condorhorst.

Wil jij ook deel uitmaken van het nieuwe zaalvoetbalbolwerk in het Westland. Nieuwe leden of vrijwilligers zijn van harte welkom en voor meer info: zaalvoetbal@svhonselersdijk.nl

Prins Group