Super Saturday mogelijk door inzet van onze vrijwilligers
donderdag 22 maart 2018

Komende zaterdag staat er weer een nieuwe Super Saturday op het programma bij S.V. Honselersdijk. Na de thuiswedstrijd van het eerste elftal tegen DoCoS zal er in de kantine een feest met als veelbelovende thema 'Vunzige Vissa' losbarsten.

Zonder de inzet van een groep vaste vrijwilligers is het organiseren van de Super Saturdays echter niet mogelijk. De organisatie bestaat momenteel uit 5 voetballers uit de seniorenelftallen: Stefan van Marrewijk, Maurik Molenaar, Roelant Komen, Floris de Bakker en Arjen Bazuin. Zij hebben allen aangegeven dat zij veel plezier ervaren aan het organiseren van de Super Saturdays. Hiermee is het bestuur van S.V. Honselersdijk heel tevreden, aangezien de heren organisatorisch gezien veel taken uit handen van de club nemen.

Namens het bestuur willen we de organisatie van de Super Saturdays bedanken voor de inzet, de club kan meer dan trots zijn op jullie. We kijken uit naar de verrassing die ons zaterdag te wachten staat!

Prins Group