Nieuw trainersduo voor JO11 in seizoen 2018/2019
woensdag 21 maart 2018

Met gepaste trots kunnen we melden dat S.V. Honselersdijk voor volgend seizoen het trainersduo Erwin Bouwman en Reinier Persoon heeft weten te strikken voor de jeugd van JO11. Beide heren zullen als hoofdtrainers het nieuwe voetbalseizoen aanvangen, waarin zij de jeugd met veel plezier zullen gaan trainen en coachen.

De toekomstige hoofdtrainers zijn bekenden van de club, gezien de eerdere trainingservaring bij S.V. Honselersdijk. Erwin heeft al diverse Honselse teams getraind in het verleden en Reinier heeft de JO9-selectie vorig seizoen nog training gegeven. Daarnaast voetballen de zoontjes van zowel Erwin als Reinier ook bij S.V. Honselersdijk.

We zijn ontzettend blij met het aanstaande trainersduo en wensen ze veel succes!

Sosef & v/d Knaap