S.V. Honselersdijk wint overtuigend van Naaldwijk met 7-2
woensdag 7 maart 2018

Na 2 wedstrijd loze zaterdagen was er afgelopen dinsdag toch even een oefenwedstrijd ingelast ter voorbereiding voor a.s zaterdag tegen TAVV. Tegen Naaldwijk trof men een ideale tegenstander. In deze wedstrijd werd er goed gevoetbald met veel passie en veel goals. S.V. Honselersdijk gaf Naaldwijk niet de gelegenheid om te voetballen en creƫerde vele kansen. De score kwam uiteindelijk op een 7-2 overwinning.

1-1 Doelpunt Nicky Peters. Zijn voorzet belandde schitterend in de kruising.
2-1 Doelpunt Nando Kok na een voorzet van Tom van Veen
3-2 Prachtig doelpunt Branco Kok na een voorzet van Youri Riepe
Rust
4-2 Doelpunt Angelo Zwirs
5-2 Doelpunt Leon de Brabander na misverstand tussen verdediger en keeper van Naaldwijk
6-2 Doelpunt Tom van Veen na slechte pass van Naaldwijk verdediger.
7-2 Doelpunt Pawel Rubin na een vrije trap van Joey Valstar

Opstelling:
Boy Zuiderwijk, Pawel Rubin, Ricardo van der Zijden, Marcel Bruggeling (A), Bryan de Brabander, Tim van der Meer, Branco Kok, Nando Kok , Youri Riepe, Leon de Brabander, Angelo Zwirs, Tom van Veen, Joey Valstar, Nicky Peters

Prins Group