Voorbeschouwing SVC'08 - S.V. Honselersdijk
vrijdag 26 januari 2018

De winterstop is voorbij, de tweede seizoenshelft gaat morgen van start voor het eerste elftal van S.V. Honselersdijk. Na een trainingskamp in Benidorm en 2 wedstrijden op Nederlandse bodem lijkt het vlaggenschip klaar voor de hervatting van de competitie tegen SVC'08.

De wedstrijd tegen SVC'08 is direct een pot waarin de toon voor de tweede seizoenshelft gezet kan worden. Als nummer 5 treedt de Honselse formatie namelijk aan tegen de nummer 4 op de ranglijst, die slechts 3 punten voorsprong heeft op de Honselersdijkers. De formatie van trainer Piet Boon kan met vertrouwen naar Wassenaar afreizen voor de ontmoeting, gezien onder meer de keurige 3-0 overwinning in de oefenwedstrijd tegen Westlandia (za).

SVC'08 is een fusieclub, voortgekomen uit een samensmelting van J.A.C. en SV'35. Tegen de laatste twee clubs heeft S.V. Honselersdijk een rijk verleden qua onderlinge duels, echter hebben SVC'08 en S.V. Honselersdijk elkaar na de fusie nog nooit getroffen in competitieverband.

Zaterdag zal de wedstrijd om 14:30 uur in gang worden gefloten door scheidsrechter Switser. We hopen alle Honselersdijk supporters ook morgen weer langs de lijn terug te zien om S.V. Honselersdijk aan de overwinning te helpen.

Adres SVC'08
Oostersportpark