Loterij voor realisatie van laatste stap renovatie kleedkamers
donderdag 25 januari 2018

De eerste 6 gerenoveerde kleedkamers zijn inmiddels, net als scheidsrechterskamer 19 en een toiletgroep, opgeleverd en vanaf eind maart kunnen we beschikken over 12 gerenoveerde kleedkamers, een scheidsrechterskamer en twee toiletgroepen. Kortom: de renovatie is in volle gang. Nu deze eerste stappen gezet zijn willen we graag de klus in zijn geheel klaren.

Als laatste stap in de renovatie willen we de wanden, vloeren en het plafond van de gang, van de kleedkamers 1 t/m 4 en van het verzorgingshok gaan aanpakken. Dit staat gepland voor de komende zomerstop en het is de bedoeling dat de werkzaamheden gestart worden zodra het voetbalseizoen ten einde is.

Om deze laatste stap in de renovatie te kunnen zetten, moet er echter nog wel meer geld ingezameld worden. Vanaf het begin van de renovatie hebben de bouwcommissie en het bestuur een doelstelling gesteld voor een eigen bijdrage van de club aan de renovatiewerkzaamheden. Dit geld wordt bijeen gebracht door middel van clubacties en andere activiteiten. Momenteel is de beoogde eigen bijdrage van de club helaas nog niet bereikt, wat ook zichtbaar is op de barometer op de website.

Vandaar dat er een loterij georganiseerd zal worden, welke we willen starten op 16 maart aanstaande tijdens de sponsoravond met gastheren Kees Jansma en Jan Dirk Stouten. De trekking van de loterij - met zeer mooie prijzen - zal plaats vinden op zaterdag 1 september, wanneer we de gerenoveerde kleedkamers ook officieel in gebruik willen nemen. Meer informatie over de prijzen volgt nog, we kunnen al wel vast verklappen dat er voor alle kopers van loten sowieso een prijs in het verschiet ligt!

Namens de loterijcommissie:
Pieter van Berkel