Schorsing voor Zaal 1 per direct opgeheven
vrijdag 26 januari 2018

De schorsing van het eerste zaalvoetbalteam van S.V. Honselersdijk is per direct opgeheven door de KNVB. Naar aanleiding van een incident rondom de wedstrijd Texel 94 – S.V. Honselersdijk van 8 december 2017 werden de zaalvoetbalwedstrijden van het eerste elftal opgeschort.

De schorsing is per direct door de KNVB opgeheven, zodat de eerste wedstrijd volgende week vrijdag 2 februari gespeeld kan worden tegen FC Marlene 2. Dit betreft een inhaalwedstrijd die om 21:30 uur in Sporthal de Waardergolf gespeeld zal worden.

De definitieve uitspraak van de zaak volgt echter nog, daar is momenteel door de KNVB nog geen beslissing in genomen. Hoewel het onderzoek dus nog loopt, heeft S.V. Honselersdijk wel trainer Van der Smitte voor onbepaalde tijd op non actief gesteld en een speler voor 2 wedstrijden geschorst.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek