Uitbreiding voor krachthonk van S.V. Honselersdijk door Club van Honsel
maandag 15 januari 2018

In het moderne voetbal is krachttraining een belangrijk middel om spelers te laten ontwikkelen, fit te houden of te laten revalideren van een blessure. Om die reden heeft de Club van Honsel besloten om het krachthonk van S.V. Honselersdijk een kwaliteitsimpuls te geven. Er zijn diverse nieuwe attributen terug te vinden in de ruimte die ook als ruimte voor de verzorging gebruikt wordt.

De Club van Honsel heeft er voor gezorgd dat er onder andere gebruik gemaakt kan worden van een squat-rek, een buikspierbankje, een bosu-balance bal, meerdere kettlebells en een gewichtenrek met allemaal nieuwe gewichten. Aanvoerder van het eerste elftal van S.V. Honselersdijk, Marcel Bruggeling, laat op de foto's zien hoe deze attributen in gebruik zullen genomen worden.

De uitbreiding van het krachthonk is een goed voorbeeld voor hoe onze club zich op diverse manieren blijft ontwikkelen. Club van Honsel, bedankt voor de prachtige investering!

Prins Group