Trudie van Giesen verrast door WOS TV
maandag 15 januari 2018

Afgelopen week werd Trudie van Giesen door WOS TV verrast met haar nominatie voor sportvrijwilliger van het jaar 2017. Trudie werd door Rick Post op haar vrije dag naar de voetbal gelokt om zogenaamd gezamenlijk alvast een vergadering voor te bereiden. Echter was hier niets van waar, Trudie werd namelijk door de WOS in de spotlights gezet.

Bekijk hieronder de beelden van een verraste Trudie. Wil je ervoor zorgen dat Trudie van Giesen daadwerkelijk tot sportvrijwilliger van het jaar benoemd wordt op het Westlandse Sportprijzen Gala? Zorg dan dat je vanaf woensdag 17 januari op haar stemt. Op de website en social media kanalen van S.V. Honselerdijk zal vanaf woensdag uitgelegd worden hoe je je stem op Trudie uit kunt brengen.

Van der Meer verzekeringen