Update schorsing Zaal 1
vrijdag 12 januari 2018

De KNVB heeft op 9 december een onderzoek ingesteld naar de wedstrijd Texel 94 – S.V. Honselersdijk van vrijdag 8 december. Het team en enkele individuen wordt onder andere ten laste gelegd dat er grof taalgebruik richting de arbitrage is geuit buiten de wedstrijd om. Tot op heden is S.V. Honselersdijk zoekende naar wat er exact is voorgevallen, verklaringen van arbitrage en betrokkenen kennen op dit moment nog diverse tegenstrijdigheden. S.V. Honselersdijk kan zich dus ook nog niet vinden in hetgeen er is ten laste gelegd en zal de KNVB nogmaals verzoeken om extra onderzoek. Op de vragen die wij medio december gesteld hebben om als vereniging tot een oordeel te komen heeft de KNVB tot op heden nog geen antwoord gegeven.

Ondertussen is het gehele zaal 1 team geschorst tot en met 10 februari, een sanctie die wij tot nu toe als zéér, en wellicht zelfs té, zwaar ervaren en waarbij er alleen maar verliezers zijn. De komende drie wedstrijden zijn uitgesteld:
Datum: 12 januari 2018 Wedstrijdnummer: 349 Wedstrijd: FC M.A.R.L.E.N.E 2 - Honselersdijk
Datum: 19 januari 2018 Wedstrijdnummer: 361 Wedstrijd: Honselersdijk – Knooppunt ‘t 2
Datum: 9 februari 2018 Wedstrijdnummer: 329 Wedstrijd: zvv Hovocubo 2 - Honselersdijk

S.V. Honselersdijk betreurt dat er, ogenschijnlijk, iets is voorgevallen en is voornemens de daders te straffen als er bekend is wat er exact is gebeurd. Zoals eerder benoemd kunnen wij als vereniging hier helaas nog geen gefundeerde beslissing over maken.

Zoomin'