Trudie van Giesen genomineerd voor sportvrijwilliger van het jaar 2017
woensdag 10 januari 2018

Ieder jaar vinden er tijdens het Westlandse Sportgala diverse uitreikingen plaats, waarbij ook de sportvrijwilliger van het jaar verkozen wordt. Voor deze eervolle titel is dit jaar ook Trudie van Giesen genomineerd, al jarenlang vrijwilligster bij S.V. Honselersdijk.

Om de nominatie aan Trudie bekend te maken, zocht WOS TV Trudie op met een camera-ploeg. De beelden van haar nominatie zijn vanaf woensdag 10 januari 19:00 uur tot en met vrijdag 12 januari 19:00 uur te zien op WOS TV. Dit gebeurt in een speciaal hiervoor bestemd programma dat elk uur herhaald wordt.

Vind je ook dat Trudie verkozen moet worden tot sportvrijwilliger van het jaar 2017? Binnenkort kan online gestemd worden, houd alle S.V. Honselersdijk kanalen in de gaten voor meer informatie.

Prins Group