Komend weekend in het teken van respect en acceptatie
vrijdag 17 november 2017

De vereniging S.V. Honselersdijk hecht veel waarde aan normen & waarden, respect en acceptatie. Op ons sportpark De Strijphorst dient iedereen respectvol met elkaar om te gaan. Om die reden staat komend weekend bij Honselersdijk in het teken van respect en acceptatie.

Enkele weken terug vond er al een thema-avond van de John Blankenstein Foundation plaats in de kantine over respect en acceptatie op en naast de voetbalvelden. Deze lijn wordt komend weekend doorgetrokken middels het hijsen van een regenboogvlag op het sportpark. Daarnaast zullen de aanvoerders van de teams die om half 3 's middags aftrappen (S1, S4, S10 en JO19-3) een regenboog-aanvoerdersband dragen. Ook zal de Pupil van de Week de wedstrijd van het eerste elftal aftrappen met een speciale regenboogbal.

We hopen als vereniging zijnde dat iedereen zijn steentje bijdraagt als het gaat om respect en acceptatie binnen onze vereniging. Laten we er een met z'n allen een mooi weekend van maken.

Zoomin'