Voorbeschouwing: S.V. Honselersdijk - Nieuwkoop
vrijdag 17 november 2017

Twee weken geleden ging het vlaggenschip van S.V. Honselersdijk verrassend en onnodig met 5-4 onderuit bij TAVV. In Ter Aar stond de Honselse ploeg 20 minuten voor tijd zelfs nog met 5-0 achter. Doelpunten van Nigel Hendriks, Tom van Veen (2x) en Branco Kok zorgen voor een spectaculair slot, echter werden grote kansen op de gelijkmaker gemist.

Na een vrij weekend voor de formatie van trainer Piet Boon wordt de competitie dit weekend op Super Saturday hervat met een thuiswedstrijd tegen Nieuwkoop. Een kans voor de Honselersdijkers om zich voor eigen publiek te herstellen van de nederlaag van 2 weken geleden. Met een overwinning doet het vlaggenschip goede zaken op de ranglijst, omdat de ploeg dan een gewenste plek in de middenmoot bemachtigd.

De Nieuwkoopse formatie wist tot nu toe slechts 2 punten te verzamelen, door remises tegen HVC'10 en DSO. De ploeg uit Nieuwkoop zal de valse competitiestart recht willen zetten met een goed resultaat op Honselse bodem. De wedstrijd van zaterdag is een historische, het is de eerste keer dat beide ploegen elkaar op het veld ontmoeten.

Om 14:30 zal de Pupil van de Week de aftrap nemen, waarna scheidsrechter Groenendijk voor het officiƫle begin zal fluiten. We hopen dat iedereen met een oranje Honselersdijk hart de ploeg zaterdag langs de lijn aan komt moedigen.

En vergeet niet: het is zaterdag weer Super Saturday, dus we zien iedereen graag na afloop terug in de kantine voor een gezellig feestje. Het thema is 'Glow in the Park'. Het decor in de kantine zal eind van de middag 'bosachtig' aandoen en zodra de duisternis aan zal treden, zullen er allerlei Glow in the dark attributen uit de kast worden getrokken om er een memorabel feestje van te maken met muziek van niemand minder dan DJ Rob van Veen.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek