15 november Inventarisatie-avond keeperstraining
zondag 12 november 2017

Binnen onze jeugdafdeling hebben we diverse jeugdkeepers die ook de nodige aandacht en specifieke keeperstraining dienen te krijgen. Nu zijn er al wel een aantal keeperstrainers actief, maar wellicht zijn er meer mensen die interesse hebben om dit één of meerdere avonden per week in te vullen.

Op woensdagavond 15 november (20.00 – 20.30 uur) is er een inventarisatie-avond keeperstraining in de ontvangstkamer van ons clubgebouw. Doel van deze avond is, om te inventariseren welke mensen ons hierbij willen helpen, bij welke sectie (leeftijdscategorie) en op welk tijdstip/dag dit past.

Heb je interesse om onze club op dit vlak te helpen, dan ben je van harte uitgenodigd voor woensdag a.s. om 20.00 uur in de ontvangstkamer. Heb je wel interesse, maar kan je woensdag niet? Stuur dan een mailtje naar: coordinator-keepers@svhonselersdijk.nl

Zoomin'