Extra investering kleedkamers en laatste wens van Flip van der Gaag
zondag 29 oktober 2017

Vrijdag jongstleden hebben we onze jaarlijkse algemene ledenvergadering gehouden. Tijdens deze ledenvergadering hebben we de leden gevraagd om, binnen de Financiële afspraken, een extra € 60.000,00 te mogen investeren om de gang en de hal te renoveren. Tevens de vloeren in het ballenhok en de kleedkamers 1 t/m 4 worden vervangen voor dezelfde gietvloer als de nieuwe kleedkamers. Als bestuur willen we de leden bedanken voor het vertrouwen in ons beleid.

In de pauze van de vergadering hebben we de nieuwe deur van de verzorgingsruimte laten zien. De laatste wens van Flip van der Gaag was dat bij zijn uitvaart geen bloemen werden gekocht maar een donatie voor onze nieuwe kleedkamers. Een bijzonder mooi gebaar, want vlak voor zijn overlijden dacht Flip aan de toekomst van zijn Club. S.V.Honselersdijk was hem lief en voor onze club heeft hij enorm veel gedaan.
Het was een mooie opbrengst! Als dank hebben wij, in overleg met zijn familie, een deur geschonken ter nagedachtenis aan Flip van der Gaag.

Flip was een groot fan van de Rolling Stones en zijn familie zou het erg waarderen als de tekst "You can't always get what you want" op de deur zou komen. Een pakkende tekst die ook bij een voetbalvereniging niet misstaat. Op de foto zien jullie het resultaat. Bij deze wil ik Flip en alle mensen die gedoneerd hebben, bedanken.

Erik Sosef
Voorzitter S.V.Honselersdijk