Voorbeschouwing: DoCoS - S.V. Honselersdijk
vrijdag 20 oktober 2017

Afgelopen zaterdag speelde S.V. Honselersdijk op Sportpark de Kikkerpolder met 1-1 gelijk tegen het Leidse UVS. De tegentreffer één minuut voor rust was een domper voor de Honselse formatie, maar met een sterke 2e helft werd de achterstand zeer verdiend weggepoetst. Het was aanvaller Tom van Veen die met een rake vrije trap de 1-1 eindstand op het scorebord wist te schieten. Een prima resultaat voor Honselersdijk, echter waren er in de slotfase nog grote kansen op meer dan een punt.

Vorige week zaterdag wist S.V. Honselersdijk dus een punt mee te nemen uit Leiden, deze week reist de formatie van trainer Piet Boon opnieuw af naar de Sleutelstad. Tegenstander in de vijfde competitiewedstrijd is DoCoS (Door Combinatie Sterk). Vorig seizoen troffen de ploegen elkaar voor de eerste keer in competitieverband. In beide ontmoetingen ging de Leidse ploeg er helaas met de drie punten vandoor. Waar Honselersdijk in de thuiswedstrijd niet veel in te brengen had (1-4), wisten de Honselersdijkers het DoCoS in de uitwedstrijd tot de laatste minuut lastig te maken (2-1).

De uitwedstrijd op Sportpark Morskwartier staat onder leiding van scheidsrechter Korbee. Om 14:30 uur zal Korbee fluiten voor het begin van de wedstrijd. We hopen dat het vlaggenschip net als vorige week kan rekenen op de steun van het meegereisde publiek!

Sportpark Morskwartier
Haagse Schouwweg 5