Respect en acceptatie: John Blankenstein Foundation
dinsdag 17 oktober 2017

Op maandagavond 23 oktober zal de John Blankenstein Foundation in onze kantine een avond organiseren om het belang van respect en acceptatie op een sportvereniging als S.V. Honselersdijk te benadrukken. Op deze avond zullen Karin Blankenstein, Thijs Smeenk en eredivisie-scheidsrechter Jeroen Manschot de deelnemers handvaten aanreiken waarmee ze acceptatie binnen de club op actieve wijze kunnen uitdragen.

In het kader van deze avond en de nationale Coming Out Day heeft S.V. Honselersdijk ook bijgedragen aan een promotiefilm. In onderstaande video is onder meer Marcel Bruggeling, aanvoerder van het eerste elftal van S.V. Honselersdijk, te zien met een belangrijke boodschap over respect en acceptatie binnen het voetbal.

We nodigen iedereen van harte uit om op maandagavond 23 oktober de John Blankenstein Foundation avond bij te wonen! Om de avond zo goed mogelijk te kunnen organiseren, willen we iedereen graag vragen zich voor deze avond aan te melden middels een mail naar Ab van Dijk (beheer@svhonselersdijk.nl).

Datum: maandag 23 oktober
Tijd: 20:00