Prachtige prijzen te winnen tijdens PubQuiz (nog 1 plek over)
donderdag 5 oktober 2017

Voor de PubQuiz van volgende week vrijdag 13 oktober hebben zich inmiddels 29 teams aangemeld. Dat houdt in dat er nog één plaats over is voor een team bestaande uit maximaal 6 personen. Wees er snel bij, de plaats zal vergeven worden aan de eerstvolgende inschrijver!

Zoals eerder vermeld, zal er na de quiz ook een loterij met het traditionele rad plaatsvinden. Uiteraard zijn er bij deze loterij ook prachtige prijzen te winnen en deze prijzen zijn allemaal geschonken.

Wat valt er zo al te winnen: Entreekaarten voor diversen wedstrijden in de eredivisie van Feyenoord, Ajax en ADO Den Haag, een middagje golfen in Rhoon, van de plaatselijke middenstanders wat lekkers voor bij de koffie of bij de borrel en als klap op de vuurpijl een Damesfiets ter waarde van € 600,00. De opbrengst van de quiz en loterij gaat in zijn geheel naar de renovatie van de kleedkamers van S.V. Honselersdijk.

De volgende teams hebben zich aangemeld: FC. Knijpgat, Ponyclub on Tour, Lekker Goor, FC white horse, FC Deutschland einz, De Roosjes, Bestuur SVH, Zaagtafel, Gastvrouwen SVH, Athletic Club de Bilbaco, De Droeftoeters, De Hunselaer, TRVDFP, HW slaat weer toe, Soccer Mammies, De Ploerten, "T Hoopie", Heulse Hooligans, Zeuven min één, The Quizkillers, Vlielander, Zijn wij nu zo slim of jullie zo dom, Studenten Bierologie, Einstein, Harrie's Harem, Quizt niet zoveel, (de dikke) van Dalen, Family Treffers, Vis Tweewielers.

We wensen alle deelnemers veel succes met de voorbereidingen op de PubQuiz, tot volgende week vrijdag!
Paul Groenewegen, Robin van Dijk, Jack Poot en Ab van Dijk

Condubouw