Voorbeschouwing S.V. Honselersdijk - Voorschoten'97
vrijdag 6 oktober 2017

Vorige week kreeg de Honselse formatie de tweede nederlaag van het seizoen te verwerken. In een kansarme wedstrijd tegen Die Haghe ging het vlaggenschip met 0-2 strijdend ten onder. Ondanks een ruime periode waarin de mannen van trainer Piet Boon tegenover 10 man kwamen te staan, wisten de gastheren wederom niet te scoren.

Het nog altijd puntloze S.V. Honselersdijk ontvangt zaterdag degradant Voorschoten’97. De ploeg uit Voorschoten heeft net als Honselersdijk nog geen punt behaald dit seizoen, echter heeft de ploeg er nog maar 1 wedstrijd op zitten. De ouverture van het seizoen ging verloren tegen Die Haghe (2-1). Vorige week werd de wedstrijd tegen SVC'08 afgelast.

Beide ploegen ontmoeten elkaar zaterdag voor het eerst sinds het seizoen 2000/2001, toen Voorschoten’97 tweemaal van de Honselse formatie wist te winnen. Laten we hopen dat deze zaterdag de eerste 3 punten van het seizoen op de Strijphorst blijven!

jem-id