Huisregels Super Saturday 30 september
vrijdag 29 september 2017

Om er morgen op Super Saturday met z'n allen een sfeervolle dag van te maken zijn er enkele huisregels opgesteld die van kracht zullen zijn op het sportpark. Mocht je vragen/opmerkingen hebben over onderstaande regels, kan je deze richten aan bestuur@svhonselersdijk.nl.

- Onder de 18 jaar NIX: jongeren onder 18 jaar die alcohol nuttigen worden naar buiten gestuurd.
- In de kantine geldt een rookverbod: aanwezigen die binnen roken worden naar buiten gestuurd.
- Alle jeugdleden die in de JO13-15-17-19 spelen hebben een persoonlijke clubcard ontvangen, voorzien van naam en geboortedatum. Om na 19.00 uur binnen te kunnen komen, dienen zij hun clubcard én ID bij de ingang te tonen.
- Na 19.00 uur zijn de kinderen onder 11 jaar (JO9-11) niet meer welkom in het gebouw. Zij worden vanaf deze tijd verzocht om naar buiten/naar huis te gaan.
- Om 21.15 uur wordt de laatste ronde geschonken en om 21.30 uur stopt de muziek en gaat het licht aan.

Laten we er met z'n allen een gezellige Super Saturday van maken!

Zoomin'