Voorbeschouwing: S.V. Honselersdijk - Die Haghe
vrijdag 29 september 2017

Vorige week zaterdag beleefde de ploeg van Piet Boon een valse competitiestart. Er werd in de uitwedstrijd bij Valken'68 verloren met 3-0. Kantelpunt in de wedstrijd was de vroege rode kaart voor middenvelder Youri Riepe, waarna de oranjehemden achter de feiten aanliepen.

Op Super Saturday krijgt het eerste elftal de kans om de eerste 3 punten van dit seizoen binnen te slepen, in de wedstrijd tegen Die Haghe. De Haagse ploeg is een oude bekende voor Honselersdijk, gezien de rijke historie tussen de twee clubs. In 1983 kwam Die Haghe voor het eerst op bezoek, met een 2-0 overwinning voor S.V. Honselersdijk als resultaat. De laatste ontmoeting tussen beide teams op Honselse bodem was voor de nacompetitie in seizoen 2015/2016. Mede dankzij een 3-1 overwinning promoveerde Honselersdijk dat seizoen naar de 2e klasse.

Die Haghe wist vorige week als promovendus tegen degradant Voorschoten'97 een 2-1 overwinning neer te zetten. De formatie van Piet Boon zal er dus alles aan moeten doen om de punten op Super Saturday op Sportpark de Strijphorst te houden. De aftrap van de wedstrijd vindt plaats om 14:30 uur, laten we er met z'n allen een mooie Super Saturday van maken. Tot zaterdag!

Prins Group