Gratis naar de ijshockeywedstrijd van Hijs tegen Eindhoven
maandag 25 september 2017

Op vrijdag 29 september gaat het ijshockeyseizoen voor Hijs officieel van start met de thuiswedstrijd tegen Eindhoven. Aanvang van de wedstrijd is om 20.30 uur. Ook dit jaar wil Hijs graag alle leden van S.V. Honselersdijk uitnodigen om een ijshockeywedstrijd bij te wonen. Uiteraard ben je niet alleen uitgenodigd: kinderen, partner, collega's, familie etc. zijn ook van harte welkom. Bovendien is er na de wedstrijd een afterparty met live muziek in het Oude Sport Café. Ook hier is iedereen van harte welkom.

De kaartjes kunnen gratis aangevraagd worden via pr@hijshokij.nl. Vergeet in de mail niet te vermelden dat je de kaarten als lid van S.V. Honselersdijk aanvraagt, net als de hoeveelheid kaartjes. Iedereen die een kaartje aanvraagt, zal van ijshockeyclub Hijs een persoonlijke bevestiging ontvangen. Voor de wedstrijd van aankomende vrijdag kunnen tot 28 september om 22:00 uur gratis kaarten aangevraagd worden.

Mocht je verhinderd zijn op vrijdag 29 september, kan je ook kaarten aanvragen voor de streekderby tegen Zoetermeer op vrijdag 6 oktober aanstaande.

Voor diegene die nog twijfelen, check de volgende video:

Van der Meer verzekeringen