S.V. Honselersdijk te sterk voor Verburch in oefenwedstrijd
donderdag 14 september 2017

Door: Jan de Brabander

S.V. Honselersdijk speelde op dinsdagavond een sterke partij tegen Verburch. In de eerste helft liet het vloeiend spel zien en kwam binnen een half uur op een 3-0 voorsprong door doelpunten van Youri Riepe, Angelo Zwirs en Joey Valstar. Net voor de rust kon Verburch wat terug doen en scoorde de 3-1.

Na de rust deed S.V. Honselersdijks een stapje terug mede doordat Verburch het accent op de verdediging ging leggen. Eind van de wedstrijd werd het toch nog leuk en liet S.V. Honselersdijk nog een aantal leuke aanvallen zien en wist Lars Ammerlaan nog de 4-1 op het scorebord te brengen.

Opstelling:
Boy Zuiderwijk, Branco Kok, Bryan de Brabander, Marcel Bruggeling (A)(-70 Tom Lobert), Nigel Hendriks, Leon de Brabander (-45 Pawel Rubin), Youri Riepe, Lars Ammerlaan, Joey Valstar, Angelo Zwirs, Nando Kok.

Prins Group